Így tökéletes

Jó volt az éjszaka, egy kezemen meg tudom számolni hányszor keltettek a sarjak. Kell hozzá mondjuk mind az öt ujjam.

Kipihentnek érzem magam, megszűnt a fejfájásom. Mindenki a saját ágyában. Nem nyitom ki a szemem, nehogy meghallják. Hátha van még tíz percem.

A férjem kávéval ébreszt, bio gabonakávé rizstejben. A rendes tejet nem bírja Abi gyomra, én meg nem szeretem a rendes kávét. A gyerekek friss pelenkával, tiszta ruhában segédkeznek neki a rántottával. Úgy látszik elbóbiskoltam.

Szabadnapot vett ki. Meglepetés, ezerkétszázkilenc napja vagyunk házasok! Fricit elviszi a bölcsibe amíg én megetetem Abit. Délelőtt a prágai utunkat tervezgetjük, kettesben megyünk majd. A laptopokat elzárjuk, lelakatoljuk, ma nincs netezés. Beszélgetés van, egymással.

Steaket csinál zöldborsmártással, mert az a kedvencem. Ebéd után alszunk egyet, de még pont van időm elmenni kocogni. Addig vigyáz Abira. Együtt megyünk Friciért és még hintázunk kicsit a játszótéren. A kutyát is megfuttatjuk.

Este begyújt a kandallóba, gesztenyét sütünk. Ő gitározik, mi vele énekelünk.

Úgy látszik megint elbóbiskoltam.

4 thoughts on “Így tökéletes

  1. Melyik része álom?
    A rizstej egy borzalom, pont hétvégén próbáltam, a Tieddel megegyező okok miatt. Gondoltam, jobb, mint a szójatej, de pont ugyanolyan pocsék. Hogy lehet azt jóízűen meginni? Vagy csak egyáltalán meginni? Én mondjuk megittam, mert 800 Ft-ot nem húzok le a WC-n, de keserves mutatvány volt, beismerem. Szégyen, de csak a sóherságom vitt rá… Semmi egészséges életmód, vagy ilyesmi.

    • A steaken és a kandallón kívül sajnos minden csak vágyálom, de most hogy így leírtam nem is látszik olyan irreálisnak, hátha megvalósul egyszer.
      A rizstej (itt s kisboltban 570-ért) borzalmas, míg a szójatej vállalhatatlanul iszonyú, én bizony kidobtam nyolcszázért… Ezeknél már csak a gabonakávé durvább, viszont kombinációban (rizstej+biokávé) imádom 🙂

Hozzászólás