Amikor túl jó a bölcsi/2

Abi babát hétfőn kezdtem el beszoktatni. Nem feltételeztem, hogy bármilyen nehézségekbe ütközünk majd a kéthetes procedúra alatt, de azért megkönnyebbültem, hogy mennyire élvezte már az első napot is.

A menetrend szerint hétfőn-kedden-szerdán 10-12-ig voltunk a csoportban, illetve a jó időre való tekintettel természetesen nagyrészt az udvaron. Örömmel vetette magát a homokozóba, felfedezte az udvart, alig bírt betelni a látvánnyal. A csoporttársai már nagyon várták. A gondozónők jó előre felkészítették őket, hogy új “baba” érkezik, akire nagyon kell vigyázni, mert törékeny. A többi gyerekhez képest valóban az, ugyanis egy olyan csoportba szoktatjuk most be, ahonnan mindenki elmegy szeptembertől óvodába. A legfiatalabb gyerek is betöltötte már a 3 évet. Abból a szempontból ez nagyon előnyös, hogy a nagyok iszonyúan figyelnek rá és foglalkoznak vele, aztán mire ők elballagnak, Abi már jól megszokja a helyet és őslakosként várja az új beszokókat.

Csütörtökön már 9-re mentünk és egyből elküldtek, az átadóban üldögéltem egész délelőtt és hallottam mekkorákat sikongat a lányom az udvaron. Örömmel pancsizott, aztán ebédkor olyan ügyesen evett, hogy összeszaladt a bölcsőde vezetése megtekinteni, ahogy az én lányom teljesen egyedül kanalazva fényesre nyalja a tányérját. Pénteken már csak beadtam a gyereket és hazaküldtek.

Hétfőn egyszerre viszem a két kismacskát, már Abi is ott reggelizik. Tartok azért picit tőle, mert eddig mindig úgy jöttem el, hogy nem szóltam neki, annyira belemerült a játékba, hogy egész délelőtt észre sem vette, hogy nem vagyok ott (igen, lelkiismeretfurdalás a köbön, a bölcsi sokkal szórakoztatóbb, mint én). Viszont hétfőn be kell adnom annak a gondozónak, akit eddig a legkevesebbszer látott és el kell búcsúznom tőle. Biztos lesz egy kis hiszti, de fél 9 körül már érkezik Abi gondozója és onnantól remélem minden simán megy. Sajnos még pár napig nem aludhat ott, ez a menetrend, pedig ebédre már hullafáradt, közvetlenül a bölcsikezdés előtti hétvégén szoktattam le a délelőtti alvásról.

Így viszont már ahogy hozzáér a feneke az üléshez, elalszik és hazaérve ájultan emelem át az ágyába.

2013-08-08 12.18.11

Hozzászólás